onsdag, oktober 21, 2009

Hvor avhengig er jeg?




Jeg lurer ikke mer.
Mobilen min var nemlig plutselig død her en morgen.
Og jeg har mistet livet mitt.
Alle de nye telefonnummerne det siste året. Inklusiv mine foreldre i Thailand, alle avtaler og jobbetider for hele høsten.
Noen vil nok kanskje si jeg er dum som ikke har back-up!!!!!!!!!!!!!!
Men, det er det et ganske enkelt svar på. Når jeg hadde back-up på maskinen min, koblet tlf seg automatisk opp mot den ;) og slettet alt som var nytt uten at jeg merket det.
Tror jeg trenger nye rutiner......må jeg ha 7.sans i veska mi igjen?????
Når er jul igjen?
Trodde vel aldri jeg skulle ha livet mitt på en mobiltelefon!!!

1 kommentar:

Eva Gro sa...

Scnuppa mi da. ...... stakkars deg. skjønner at du er lei deg. Jeg hadde nok ikke overlevd jeg heller. Glad i deg. Klem