tirsdag, oktober 27, 2009

Tirsdag

..........og endelig bedre...... Nå har jeg stort sett koset sofaen i 1 1/2 uke, og begynner og bli utrolig lei. Først datt jeg og slo meg på jobben. Når jeg detter i nedoverbakke (kroppen i fart framover, men ser meg bakover ) og lander på venstresida uten å kunne ta meg for................ de fleste skjønner at det gikk hardt utover venstresia mi...... noen kilo som landa på den kan man si, skuldra har klaga og sutra i over 1 uke nå, og fremdeles skal den krangle hvis den blir bedt om å røre på seg.
Etter et par-3 dager i horisontalen fikk jeg feber......skikkelig verking, og hoste..... 2.gangen i høst og helt ulikt meg. Det eneste positive med det var igrunn at smertene fra armen forsvant i verkinga i kroppen....... og så denne vurderinga av svineinfluensa da. Gleder meg til massevaksinasjon, det må bli så mye enklere. Da kan jeg igjen vurdere hvor syk jeg selv er uten å i tillegg måtte vurdere hvilken trussel jeg evt er for alle andre. (utenom normal trussel da!!)
Derfor er det med stor glede jeg i dag skal ut av huset og se om kroppen fungerer. hihihi....... En liten tanke til alle de sengeliggende hører med, jeg tenker ofte ikke over hvor heldig jeg egentlig er........

2 kommentarer:

Jon K. Blund sa...

Det var herlig å høre at du er på bena igjen..... Har teenkt mye på deg. Koselig det...

Ellen sa...

Hei du superivrige blogger: Ligger noe til deg i min blogg! Koselig å se ditt blide åsyn i går!